יצירת קשר

לפרטים נוספים אנא מלא/י את פרטייך וניצור עימך קשר בהקדם.

שם
טלפון
אימייל
הודעה

חדשות

  • צוואות וירושות תחום הצוואות והירושות מהווה תחום נוסף בתוך תחום המעמד האישי. בענייני צוואות רצון המצווה הוא הנושא החשוב ביותר.
  • דיני המשפחה והמעמד אישי תחום דיני המשפחה הינו תחום קשה ומורכב. המדובר בסכסוכים הנוגעים "בנימי הנפש", סכסוכים אשר קובעים גורלות. סכסוכים אשר מכריעים ענייני רכוש ועניינים כספיים.
  • גישור ומשא ומתן תחילתו של כל סכסוך משפטי הינו באירוע הגורם להיווצרותה של  עילת תביעה. אירוע זה מסמן  את תחילתה של מגמת ההידרדרות ביחסי הצדדים.
  • הושג הסכם גישור במקרקעין הושג הסכם גישור בסכסוך מקרקעין המוכר יפעל להעברת זכויות הבעלות הקונה יסייע בפעולות לאישור פיצול החלקה
  • הושג הסכם פשרה בתביעת עבודה הושג הסכם פשרה לאחר מגעים מול חברה סביב סכום פיצויי פיטורין של עובד שעזב את החברה
ראשי תחומי התמחות משפט אזרחי

משפט אזרחי

תחום המשפט האזרחי הינו תחום רחב ומגוון. במוקד העיסוק עומדות תביעות כספיות על עניינים שונים שבחיי היום יום שבין בני אדם, בין בני אדם לרשויות וכו'.

בתחום זה מגמת פניו של עורך דין רוזנפלד הינה בשלב הראשון בירור של כל תיק ותיק לעומקו, תוך מתן דגש לבירור העובדות המהוות את עילת התביעה. בשלב השני יש "להלביש" על מסכת העובדות את "הלבוש המשפטי" ולהגדיר מהו הסעד המבוקש, ולבסוף תוגש התביעה לבית המשפט. בבית המשפט המגמה של עורך דין רוזנפלד היא לנהל את התיק במטרה להגיע אל התוצאה הרצויה והצודקת תוך "פזילה" מתמדת לעבר אפשרויות הפשרה והגישור.

הכלל המרכזי במשפט האזרחי  הוא כי  "המוציא מחברו עליו הראיה". לפיכך,  מתחייב כי בעת ייצוג תובעים יהיו בידינו הוכחות הטובות ביותר לתביעתנו במסמכים ובעדים, וזאת גם כדי לסתור את גרסת התובע ולמנוע ממנו להוכיח את תביעתו.

להלן מספר דוגמאות לתיקים אזרחיים שטופלו על ידי עורך דין רוזנפלד :
  1. תביעה כספית שהוגשה בגין אי עמידה בתשלומים.
  2. תביעה בגין תמלוגים שלא שולמו על הוצאתו לאור של ספר.
  3. הגשת בקשת רשות להתגונן כנגד תביעה בסדר דין מקוצר שהוגשה כנגד מלון.
  4. טיפול בתיק שכלל ייצוג עמותה בפירוק כנגד תביעת נושה גדול.
  5. עתירה מנהלית כנגד החלטת עירייה.
  6. הכנת תביעה עבור בעל מניות בחברה כנגד יתר בעלי המניות, שהסתירו ממנו מידע ורווחים של החברה.
  7. מגוון כתבי בית דין, חוות דעת משפטיות.
  8. הערכות מצב בתיקים שונים.