יצירת קשר

לפרטים נוספים אנא מלא/י את פרטייך וניצור עימך קשר בהקדם.

שם
טלפון
אימייל
הודעה

חדשות

  • צוואות וירושות תחום הצוואות והירושות מהווה תחום נוסף בתוך תחום המעמד האישי. בענייני צוואות רצון המצווה הוא הנושא החשוב ביותר.
  • דיני המשפחה והמעמד אישי תחום דיני המשפחה הינו תחום קשה ומורכב. המדובר בסכסוכים הנוגעים "בנימי הנפש", סכסוכים אשר קובעים גורלות. סכסוכים אשר מכריעים ענייני רכוש ועניינים כספיים.
  • גישור ומשא ומתן תחילתו של כל סכסוך משפטי הינו באירוע הגורם להיווצרותה של  עילת תביעה. אירוע זה מסמן  את תחילתה של מגמת ההידרדרות ביחסי הצדדים.
  • הושג הסכם גישור במקרקעין הושג הסכם גישור בסכסוך מקרקעין המוכר יפעל להעברת זכויות הבעלות הקונה יסייע בפעולות לאישור פיצול החלקה
  • הושג הסכם פשרה בתביעת עבודה הושג הסכם פשרה לאחר מגעים מול חברה סביב סכום פיצויי פיטורין של עובד שעזב את החברה
ראשי המלצות צוואות וירושות

צוואות וירושות

תחום הצוואות והירושות מהווה תחום נוסף בתוך תחום המעמד האישי. בענייני צוואות רצון המצווה הוא הנושא החשוב ביותר.

"המסלול הרגיל" הוא שלאחר פטירתו של אדם שהותיר צוואה תוגש צוואתו לרשם הירושות. רשם הירושות יפרסם את דבר הגשת הצוואה, ולכל אדם ניתנת ההזדמנות להתנגד לצוואה ולהביא אותה לדיון בפני בית המשפט.

בענייני צוואות האינטרס העליון של בית המשפט יהיה  לקיים הצוואה מתוך הבנה, שמה שכתוב בה משקף את רצונו האחרון של כותב הצוואה. ואולם, אם תהיה התנגדות,  תובא הצוואה לדיון בפני בית המשפט, ושם תיבחן, על פי עדים ומסמכים. השאלה האם אכן רצונו של המצווה הוא זה אשר משתקף בצוואה,  או שמא הצוואה נעשתה בטעות, בהטעיה, או במצב שבו צלילות דעתו של המצווה הייתה מוטלת בספק.

אם יוכח כי הצוואה לקויה ישנה סבירות שבית המשפט יחליט על ביטולה. אולם כאמור רצונו של  המצווה מהווה נר לרגליו של בית המשפט, ובית המשפט יכריז על ביטול צוואה רק במקרים חריגים ולאחר שהוכח בפניו מעל לכל ספק שהצוואה לא כשרה.
עורך דין רוזנפלד מעניק שירות של עריכת צוואות, וכן מייצג בענייני ירושות וצוואות בפני הערכאות המשפטיות.

עניינים נוספים שבהם ניתן לטפל במסגרת דיני המעמד האישי הם טיפול בחסויים וסיוע בניהול ענייניהם וכן טיפול באוכלוסיית הגיל השלישי וסיוע בניהול ענייניהם של אנשים אשר מתקשים בכך.